Beroepspraktijk 2 en personal branding (B-TM-Z26648)






Doelstellingen
De student verwerft de basiscompetenties in een HR-context die verbonden zijn aan de rollen van sociaaljuridisch en administratief expert en talentencoach.
De student ontwikkelt en groeit binnen een HR-context in de vijf kerncompetenties (communiceren, organiseren, relatiebouwen, adviseren & coachen en exploreren).
De student reflecteert op zichzelf als beroepspersoon aan de hand van de vooropgestelde reflectiemethodes.
Plaats in het onderwijsaanbod
Toleranties
Dit opleidingsonderdeel is niet tolereerbaar in de onderstaande opleiding(en):
Onderwijsleeractiviteiten
19 sp. Beroepspraktijk 2 en personal branding (B-TM-Z64740)
Inhoud
Stage: kennismaken met de HR context en, onder begeleiding, handelen als beginnend bachelor HRM in de praktijk
Traject: reflecteren op jezelf als beroepspersoon
Studiemateriaal
Het studiemateriaal en reflectieoprachten worden ter beschikking gesteld via Canvas
Toelichting werkvorm
Intervisie
Stage: kennismaken met de HR context en, onder begeleiding, handelen als beginnend bachelor HRM in de praktijk
Traject: reflecteren op jezelf als beroepspersoon
Evaluatieactiviteiten
Beroepspraktijk 2 en personal branding (B-TM-Z96648)
Toelichting
Examenmoment | Beoordelingsschaal |
---|---|
TOTAAL | 1-20/20 puntenschaal |
Stage staat op 80% van de punten, traject staat op 20%.
Om geëvalueerd te kunnen worden op de stage dient de student:
- een POP (persoon ontwikkelingsplan) te maken
- een stageovereenkomst op te stellen
- een reflectieverslag te maken van ieder evaluatiemoment op de stage
- minimum 45 dagen stage te lopen
- actief deel te nemen aan de trajectbijeenkomsten en zich hierop voor te bereiden
Traject:
- Aanwezig zijn op deze activiteiten. Omwille van het belang van de trajectbijeenkomsten zijn deze verplicht te volgen.
- De opdrachten tijdig indienen.
- Verantwoordelijkheid voor je eigen leerproces: Je stelt je tijdens de trajectsessies open op en reflecteert over jezelf zowel tijdens de sessies als in het beroepsprofiel.
- Verantwoordelijkheid voor je leerproces en dat van de andere: je verbindt je met jouw medestudenten vanuit betrokkenheid en met respect. Je stelt vragen om het verhaal van de medestudent helder te krijgen en ondersteunt waar mogelijk
Het OPO is niet tolereerbaar en niet herkansbaar binnen hetzelfde academiejaar.
Toelichting bij herkansen
Er is geen tweede examenkans.
Voor dit opleidingsonderdeel zijn er geen deeloverdrachten.
Er zijn geen deeloverdrachten.
Een tweede examenkans is niet mogelijk in hetzelfde academiejaar omwille van de niet-organiseerbaarheid ervan.